Nog maar 22 dagen! - Reisverslag uit Valburg, Nederland van Karin, Marissa en Nol - WaarBenJij.nu Nog maar 22 dagen! - Reisverslag uit Valburg, Nederland van Karin, Marissa en Nol - WaarBenJij.nu

Nog maar 22 dagen!

Door: Nol

Blijf op de hoogte en volg Karin, Marissa en Nol

15 Januari 2014 | Nederland, Valburg

Dag allemaal!

Welkom bij ons blog, we zullen dit blog gaan bijhouden tijdens onze stage in Zuid-Afrika. De voorbereidingen zijn in volle gang: de prikken zijn gezet, het visum is toegekend, de koffer nog net niet ingepakt en de Afrikaanse cursus afgerond!

We hebben er alle drie erg veel zin in en kunnen niet wachten tot we gaan! Helaas moeten we nog 22 dagen wachten waarin we nog wel wat voor school moeten doen en waar we natuurlijk afscheid zullen moeten nemen! De laatste dagen zullen voorbij vliegen en voordat we het weten zullen we in een aangename 28 graden zitten in Grabouw! Nu dus nog snel de laatste dingen afronden, onze koffers inpakken en hup het vliegtuig in!

Helemaal vergeten, wil je elke keer ons verslag op je mail krijgen kan dat! Dan kan je je hier linksonder inschrijven voor de maillijst!

Dit was het wel voor nu, ons volgende blog zal denk ik vanuit Zuid-Afrika zijn!

Karin, Marissa en Nol

• 16 Januari 2014 - 07:27

Gerdi De Wals-Oonk:

Heel veel plezier dames!
    Geniet er van, want voor je het weet is het alweer voorbij!
    En euh maak vooral veel, heel veel, foto's, foto's, foto's!!!

• 16 Januari 2014 - 08:15

Gerdi De Wals-Oonk:

En heer natuurlijk ook... :)